Vračilo blaga

Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 30 dneh od prejema .

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo 

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta Slovenije oz. podjetje GLS). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Reklamacija

V kolikor blago nima lastnosti, ki so navedene v spletni trgovini, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira.